اشکان امیری

اشکان امیری
شهر سرگرمی 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اشکان امیری ، ♥علامه حلی ناحیه2 کرمان♥ و آدرس a.h.k.2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بابابزرگم هشتاد سالشه همیشه اصرار می کنه که بذارید

 

من از خونه تنهایی برم بیرون مگه زندانی گرفتید؟

 

می خوام برم نون و روزنامه اینا بگیرم…

 

یه روز بعد از کلی اصرار گفتیم باشه برو ولی مواظب باش…

 

رفته نونوایی محل به همه ی اونایی که تو صف بودن

 

گفته عجب روزگاری شده پنج تا دختر دارم پنج تا پسر

 

 

 

تو این سن و سال من ِ پیرمرد باید بیام تو صف وایسم

 

 

 نون اونارم من بگیرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 دی 1392برچسب:سرگرمی, ] [ 18:26 ] [ Ashkan amiri ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید.
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 35823
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1


بازی آنلاین